Оплата і Доставка

Оформлення замовлення

Придбати світлодіодну продукцію LEDsvit можна, надіславши запит через сайт LEDsvit або на електронну пошту info@ledsvit.com.ua.

Ваші запити приймаються в будь-який час: 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 52 тижні на рік. Але обробка запитів менеджерами здійснюється тільки в робочі дні з 9.00 до 18.00.

Після отримання Вашого запиту менеджер уточнює деталі доставки та готує цінову пропозицію. Після узгодження ціни та підтвердження замовлення менеджер готує і виставляє рахунок на оплату. Рахунок-фактура, як правило, надсилається електронною поштою.

Слід зазначити, що політика LEDsvit орієнтована на канали збуту B2B. Ми не працюємо з приватними особами з тієї простої причини, що продаж світлодіодної продукції LEDsvit приватним споживачам здійснюється через мережу наших партнерів і дилерів.

Оплата замовлення здійснюється через безготівковий розрахунок. Мінімальна сума замовлення в даний час — 500 грн.

Методи доставки

Відвантаження товару здійснюється з подальшим отриманням товару в офісі компанії або для відправлення замовленого світлодіодного обладнання Замовнику за допомогою служби доставки.

При відвантаженні товару методом самовивозу Замовник попередньо погоджує з менеджером LEDsvit час отримання товару в офісі компанії.

Візит в офіс за товаром повинен узгоджуватися заздалегідь. Справа в тому, що складський центр компанії відділений від офісів, де здійснюється видача товару. Для передачі товару клієнту відповідальному менеджеру необхідно попередньо замовити доставку товару зі складів компанії в пункт видачі.

Отримання замовлень самовивозом можливо тільки в Києві.

Замовники світлодіодної продукції з інших міст України отримують замовлене за допомогою служб доставки «Нова пошта», «Нічний експрес», «Даймекс».

Вартість доставки товару сплачується додатково безпосередньо в службу перевезення, розраховується відповідно до діючих тарифів цих компаній. Зазвичай вартість транспортування визначається вагою і габаритами вантажу, дальністю / маршрутом доставки і оголошеною цінністю вантажу.

При замовленні товарних партій можлива безкоштовна доставка, якщо сума замовлення перевищує, як мінімум, 10 000 гривень.

Товарна документація

Згідно із загальноприйнятою практикою, документальний супровід товару здійснюється за допомогою видаткових накладних:

  • При самовивозі товару Замовник отримує на руки один примірник накладної, а другий примірник, підписаний Замовником при отриманні замовлення, залишається в компанії.

  • Під час відправлення замовленої продукції службою доставки товар супроводжується 2-ма екземплярами накладних: один екземпляр замовник залишає у себе, другий підписується і повертається постачальнику.

Більш детальну інформацію про оплату і доставку товару наші покупці можуть отримати, звернувшись за консультацією до відповідального менеджера.